Německý obchodní řetězec Lidl je v České republice stále oblíbenější. Nejen pro svůj sortiment potravin, které jsou chutné a kvalitní, procházejí úspěšně i různými testy potravin, ale zejména pro nabídku svého spotřebního zboží a oblečení. Kolikrát jste zažili v pondělí nebo ve čtvrtek ráno nekonečnou frontu před prodejnou a tlačenici po jejím otevření. Ne každý na toto má žaludek a zejména čas. Je však pravdou, že Češi na slevu a akci slyší a kolikrát jdou přes mrtvoly. Nyní přichází prodejce s novinkou, která je ve střední Evropě spíše ojedinělá. Otevírá pro české zákazníky svůj e-shop.
Doposud má řetězec internetový obchod v Německu, Belgii a Nizozemsku, Česká republika je tedy čtvrtou zemí v Evropě, které Lidl umožní nový způsob nakupování jeho zboží.
Co bude e-shop nabízet?
Budou to zejména trvanlivé potraviny, jako například nápoje, těstoviny, konzervy a podobně a dále spotřební zboží, které řetězec nabízí ve svých akcích – oblečení, spotřebiče, nádobí, doplňky do domácnosti, nářadí a tak dále.
Centrála, která již funguje v Plzni a zásobuje stávající země, v nichž e-shop funguje, bude zajišťovat služby i pro Českou republiku. Pracuje zde přes tisíc zaměstnanců, kteří se budou snažit zboží vybavit co nejdříve a odeslat je koncovému zákazníkovi.
Aktuálně Lidl spustil zkušební verzi internetového obchodu, ke kterému má přístup zhruba devět tisíc jeho zaměstnanců a jejich rodinných příslušníků. Po vyladění nedostatků a provedení úprav bychom se mohli dočkat i my, běžní zákazníci. Lidl slibuje, že by to mohlo být již během letošního podzimu.
Snad se tedy brzy dočkáme a objednáme si oblíbené zboží a potraviny z pohodlí domova, bez front a obav, že se na nás nedostane. Otázkou je, jak bude e-shop zásoben a zda se podobné problémy s akčním zbožím neobjeví záhy i zde, inu, nechme se překvapit.