Začalo to igelitkami
Igelitové tašky s propagací západního (kapitalistického) zboží lidé v Československu poptávali až tak, že se z nich stal symbol a obrovský hit, podobně jako trička s potiskem. Tyto výrobky u nás nebyly běžně dostupné, a kdo tuto dobu pamatuje, jistě si alespoň matně takovéto okamžiky vybaví.
Ačkoli již o žádném hitu v souvislosti s obyčejnou „igelitkou“ nelze v dnešní době hovořit, přece jen mají tašky stále silný reklamní tah na branku. Jde totiž o výrobky, které při pohybu v exteriéru nezakrýváme žádným oděvem, jsou dobře viditelné a tudíž zaznamenatelné naším podvědomím. Můžete se domnívat, že pouhý letmý pohled na nějaký nápis přece nic neznamená, ale to se mýlíte, podvědomí pracuje 24 hodin denně, i ve spánku, a každý vjem včetně krátkodobého zrakového, pečlivě zaznamená a uloží. Je tedy velmi důležité, co na takové tašce propagujeme, aby to mělo nějaký pozitivní význam.
Taška, to není jen igelitka
Reklamní nápisy, firemní loga, ornamenty a další formy potisku dnes můžeme mít takřka na každém kusu zavazadla. Tisknout se dá na batůžky, kabelky, kufříky, na tašky plátěné, případně vyrobené z plastu i z papíru. Nezáleží ani na materiálu, ani na velikosti, na tvaru nebo typu povrchu.
Reklamní tašky s potiskem Promotextilie se mohou stát vhodným prezentem pro věrné zákazníky, mohou být běžnou součástí tržního mechanismu, jako např. papírové recyklovatelné jednorázové tašky, které využívají některé internetové obchody.
Potisk lze ovšem koncipovat i individuálně a obdarovat batůžkem s nápisem či fotkou naše blízké, tak jak se to provádí docela běžně u oděvních výrobků (mikin, triček, polokošilí, čepic atd.). Batohy a sportovní brašny jsou také vhodným materiálem pro propagaci sportovních a dalších skupinových akcí, mohou být součástí výletů do přírody, sportovních soustředění, skupinových hvězdicových zájezdů atd.